2017 m. vasario 12 d., sekmadienis

Knygų tag'as


Tag'ą radau čia.


  1. Ar mėgsti skaityti? Tikrai taip. Nuo vaikystės mėgau skaityti. Pamenu darželyje, o ir dabar nekitaip, mieliau skaitydavau knygas, nei žaisdavau su bendraamžiais. Su kiekvienais metais meilė knygoms augo ir augo, kol galiausiai aš čia su jumis. Taigi taip buvo iškepta dar viena knygų mylėtoja. 
  2. Kokia tavo mėgstamiausia knyga? Pasidalinsiu keliomis man patinkančiomis knygomis. Tiesa jų apžvalgų nerasite, nes jos perskaitytos prieš šio blog'o atsiradimą. Taigi 5 knygos, kurios mane nustebino arba šiaip išliko iki šios minutės atmintyje: Daina Opolskaitė "Ir venąkart Riči", Erichas Marija Remarkas "Vakarų fronte nieko naujo", Sally Green "Half bad" serija, Johan Green "Aliaskos beieškant", Melvin Burgess "Heroinas".
  3. Mėgstamiausia knygų kategorija? Manau, tai nesvarbu. Jeigu knyga įtraukianti, įdomi, visai nesvarbu kokiai kategorijai ji priklauso. Vis tiek per kelias "sukramsnosiu".
  4. Nemėgstamiausia knygų kategorija? Be abejonės - poezija. Nežinau, neturiu gabumų ar tiesiog mano protas dar nesusiformavęs, bet niekaip neprisiverčiu skaityti poezijos, o be to jos ir nesuprantu.
  5. Mėgstamiausias autorius? Tai - Paulo Coelho ir jo knyga "Alchemikas". Viena iš tų knygų, kurias norisi turėti namie, nes jos neišsenkantis išminties šaltinis.
  6. Ką skaitai dabar? Šiuo metu kankinuosi su Neil'o Gaiman'o "Anansio vaikais". Knyga be galo lėtai skaitosi, be to niekaip neįtraukia, o ir veikėjai protu nepasižymi.
  7. Kokį skirtuką naudoji? Dažniausiai naudoju skirtukus, kuriuos gaunu bibliotekoje. Tiesa, jie pas mane neužsibūna, greitai susidėvi arba kažkur pametu. Tuomet padeda bet koks po ranka pasimaišęs popierėlis.
  8. Plonos ar storos knygos? Plonos ir storos knygos, nes visiškai nebūtina parašyti 500 puslapių, kad knyga būtų gera.
  9. Jeigu tu rašytum knygą, apie ką ji būtų? Tikriausiai tai būtų biografinė knyga su mano gyvenimo nutikimais.
  10. Elektroninės skaityklės; taip ar ne? Visiškas ne. Man niekas nepakeis popierinio varianto. Užburia ką tik iš knygyno parsineštos knygos kvapas, beto malonu liesti rankomis ir svarbiausia knygos neišsikrauna!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą